Chillar livet

Chillar ihjäl i soffan här.
Kollar på Greys, kikar lite på fejjan, spelar lite wordfued.
Bara halvligger här och tare chill.
Har inget att göra.
Skulle kunna göra en kladdkaka för jag är fett sugen på en, men vägrar på princip x)
Sådeså!
(om nån vill komma hit med lite så vore det helt okej!)
5 min later;
WOHO! Olof ska göra en kladdkaka :D Bäst <3 kvällen blev just ännu lite bättre ^^

Hoppas på att mitt paket från ellos ska dyka upp snart, fick sms från posten att dom fått det idag iallafall.
Borde väl komma imorrn eller på torsdag kan man hoppas! SÅ NICE!
Tagggggar min myströja och snygga leggings.
Puuusss


Saknar min kissemisse. Hade hon legat här med mig hade de världens suuuperkväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0