Duktig tjej!

Känner mig lite sådär småduktig.
Istället för att ligga hemma och slappa tills min föreläsning började vid 13.15, så åkte jag till gymmet och stod på crosstrainern i 40 minuter med 2 pauser på 1 minut var. *klapp på huvudet*
Inge ont i nacken har jag fått heller! Fast det spänner och gör ont om jag böjer huvudet förmycket framåt, menmen. Får väl låta bli de då x)

Föreläsning efter gymmet var.. speciell. Massa tekniska problem + en föreläsare som läste innantill (dvs en inte sådär jättebra föreläsare) = en väldigt flummig (på ett dåligt sätt) föreläsning. Lärde mig nog ingenting tror jag.
Aja. Är hemma nu iaf och ska ta tag i min analys, måste bli klar med den tills på fredag. Eller ja, måste bli klar imorrn eftersom på fredag åker jag till Stockholm på nån grej med skolan på förmiddagen och den ska vara inlämnad vid 13. Så läre skicka in imöra senast.

För övrigt så fick vi nya köksluckor och bänkar igår. Astidigt på morgonen såklart. Alla hantverkare vill komma till oss sådär runt 7 på morgonen... Men fint blev det! Som ett nytt kök typ. Fintfint.
PUSS

Såhär ser de ut nu! :) Svarta ytor och ljusgrå luckor.
Inte bästa bilden, men aja. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0