Dumma mig

Har bloggat dåligt senaste dagarna, sooorry!
Blir inte så mycket dator när man sitter hemma hos pojkvännens föräldrar ;)
Vi kom hem till Uppsala igår vid 22 tiden iallafall.
Idag var jag i skolan mellan 10-13 ungefär.
Sen gick jag lite på stan, köpte sytråd & frysrätt så jag kunde käka lunch + en present till Anna som fyller år på lördag (:
Kom hem, käkade och har suttit och glott på lite serie.
Nu tänkte jag kika lite på hur den nya (och sista!!) delkursen som började idag kommer fungera :)
Är lite skrivuppgifter och seminarium som jag måste kika på osv.
Borde även försöka göra lite mer på rest-uppgifterna jag fick på analysen.. BLÄ.
Leta källor igen då >.<

I övrigt händer inte mycket. 
Ska boka tid hos tandläkaren tänkte jag, har ju fått alla visdomständer nu, vill kolla att allt ser okej ut innan det börjar kosta pengar xD 
Bokade nyss klipptid (helt sjukt vad dyrt.......... studentpris MY ASS)
menmen, kan man inte klippa sig själv så kan man inte och man vill ju vara fin till jul.
I helgen ska jag hem till hälsingland och fira Anna lite och gå på släktmiddag hos farmor. Samt kör lite bil ;)
Men ja, det är väl ungefär vad som händer atm :)
PUSS
Oversize tröjan jag köpte från ellos är grymt skön <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: HAahaha tack xP Jag TÄNKTE göra ett dampinlägg om att jag blivit hackad, men har inte haft tid xP Och nu så har jag redan avreagerat mig och fått det fixat så :P Kjolen är awesome! Dåligt bara att den är så genomskinlig :(

2011-11-07 @ 16:29:56
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0