Fredag den 25 ;D

Så glad över att det kommit pengar idag <3
Är dock fundersam på varför inte alla mina räkningar dragits än, har ju satt att dom ska dras idag? och det står att dom ska dras idag också, men inte fan dras dom? :S Skumt.
Anyways, så försov sig min gulleplupp imorse, jag vaknade 11.15 och insåg att han fortfarande var kvar x)
så vi tog det lite lugnt, myste och åkte till china garden & käka frunch. Dock var jag inte så hungrig. 
Sen åkte älskling till skolan och jag gick & shoppa!
Fyndade lite iallafall.

En BH från Lindex - 49 kr (egentligen 99)
Ett linne från New Yorker - 35 kr (egentligen 49)
En T-shirt från New Yorker - 99 kr
En kofta från Carlings - 99 kr (egentligen 199)

HELT OKEJ.
Kände att det var ganska bra fyndat ändå. Massa rea ;)
Nu ska jag packa och göra iordning för helgens tur till Hälsingland.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0