Fredagkväll och kattjakt!

Fyfan vilket helvetet det var att köra hem från Bollnäs idag.
Kolsvart och tjockaste dimman så man såg ju fan inte vart vägen tog vägen (hahaha)
Gick ju fan inte att köra 80 efter 83an iallafall. Alla hatade nog mig.
Sen fick jag typ köra 30-40 efter Vålsjövägen, såg ju knappt två meter framför mig liksom.
Menmen, tog mig hem utan skador iallafall!

Har kollat på idol för första gången iår (och ifjol och året före de xp) och tja, är inte direkt superimponerad.
Annars har jag suttit och letat efter en liten söt kattunge som vill flytta med mig till Uppsala :)
Är så sugen på att ha en katt att mysa med!
Saknar verkligen det. 
Hade jag inte känt att det var för elakt att ta bort min Mira från Vålsjö hade hon nog fått flytta ner med mig. Men hon har det ju så bra här på landet där hon kan springa fritt. Kan ju inte ta ifrån henne det.
Om nån vet att någon säljer eller skänker bort söta missar som är rumsrena och lite mer lägenhetsvana så säg gärna till! :) Ska ofc inte ha en innekatt, utan den ska såklart få möjlighet att gå ut också har jag tänkt.

Min sötis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0