Funderar

Sitter här i soffan och funderar på två saker.
1: varför är det alltid jag som måste vakna av Olofs väckarklocka? Han vaknar ju knappt själv.. 
2: ska jag ska till gymmet eller inte idag?

Fast funderar mest på fråga två.
Om jag går, måste jag plugga när jag kommer hem efter kl 16, när jag antagligen kommer vara rätt trött. Men jag brukar få mer gjort på eftermiddagarna än på förmiddagarna. Om jag inte gymmar kan försöka göra lite nu, ta de lugnt och kanske hinna med ett true blood avsnitt innan jag drar till skolan runt 13. 
Det lutar åt gymmet, men har inte riktigt bestämt mig än.
Måste göra de fort iaf xD Har inte hela dan på mig :o

Nu ska jag kika lite på analysen och se om jag kan knåpa ihop lite ordbajs.
PUSS
En liten Hades kanske? 
Eller är det en Yoshii?
Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0