Hehe (A)

Råkade visst klicka hem lite kläder ändå^^ (A)
Men fyhelvete vilka problem jag hade.
Gick inte att kortbetalning direkt av nån anledning, provade typ 48913252 gånger.
Ville inte ta på postförskott eftersom det kostar 49 kr och man har ju redan frakten på 45 kr.
Så blev att jag tog och ansökte om faktura hos dom nu. Kostar 19 kr, men de kan de va värt.
Klickade hem det här iallafall:

En oversize  som ser äckligt skön ut.
En cardigan som inte ser så bra ut på bilden, men den ser jävligt skön ut på modellen x)
En munktröja till älskling :)
Fick de här (+ 1 lampa) för 450 (500 med frakt då) ungefär :)
Helt okej tycker jag! :)
Nu får jag nog ta det lugnt med klädshoppandet ett tag dock.
Känns som jag inhandlat lite mysiga höst/vintertröjor nu ;)
Puss

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: hihi :D

2011-11-03 @ 09:42:25
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0