Hejhopp!

Hej folket! (:

Sitter hemma hos mamma i soffan (ovanligt att jag sitter i en soffa, eller inte xp)
Har varit och tankat lite såhär på förmiddagen.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite snabbare så jag kan åka mot Bollnäs och träffa Rebecca :D
Kulkul! (:

Blir där ett par timmar skulle jag tro, sen blir det åka hem till moder min igen. 
Tycker så synd om min Bamze som inte ser som han ska. Ser så hemskt ut just nu med ena ögat borta =/ Förhoppningsvis blir det bättre när det växer ut lite mer hår, han är ju rakad runt nu.

Nu ringde älskling!
Ska prata lite med han :)
Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Re: haha ingen av kattungarna är kvar.:( bara mamman:*

2011-11-11 @ 16:14:52
URL: http://atypi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0