Helg i Dalarna

Halloj!
I fredags fick jag ett mail trots allt, dvs jag dog och var asförbannad ett bra tag.
På kvällen åkte jag och älskling till Dalarna iaf, och där är vi nu med :)
Kom fram typ 22 på fredagkväll så blev inte att göra så mycket då.
Igår var älskling ut och jaga fågel medans jag hjälpte till att göra iordning en efterrätt till halloweenpartyt vi skulle till på kvällen. Jag gjorde spöken!!
Halloweengrejen var trevlig, men jag & olof gick hem runt 22 tiden.
Gjorde inte så mycket mer, kollade tv osv.
Idag ska vi inte göra mycket tror jag.
Sitter och gör mest ingenting nu, vi ska ut och äta senare och sen vid 18.30 sitter vi på tåget mot Uppsala igen.

Imorrn börjar den sista delkursen för mig i Freds-och Konfliktkunskapen, 15poäng.
Sen i början på januari slipper jag äntligen skiten.
Har verkligen kommit fram till att det är inte något för mig.
Endast tråkigt och ointressant.
Menmen.
Får väl försöka stå ut ett tag till.
Nu ska jag göra nått annat!
Puss
Lekte lite med camen på tåget ifredags (:
Vackert!

Kommentarer
Postat av: elin

<3

2011-11-06 @ 13:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0