Home sweet home in Uppsala <3

Älskar känslan av att komma hem till där man bor. 
Där ens egen säng står, där alla ens saker är och där man bara är hemma.
Var så underbart att komma hem idag.
Har haft en jättetrevlig helg hemma i Järvsö, men gud så jag saknat våran stooora säng. Den är ju så bäst!
Nu sitter jag och busar med Yoshii, som verkar trivas helt okej här än så länge :)
Smyger runt och kikar på allt han hittar, springer runt runt och busar med sin mus, har dragkamp med mig över musen, sover lite på soffan med mig och just nu trasslar han in snöret på musen i min datorsladd samt hugger mina fötter lite medans han leker med musen x) Busfrö!
Hoppas verkligen han sover snällt inatt, för jag behöver sova efter att ha vaknat halv 8 imorse.. Blä.
Men nu ska jag se ett Greys avsnitt till, sen soooova :)
PUSS

(olof leker med busen nu, han är all-over the place!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0