I want you to do me with a tommy-gun baby

Samma rubrik som för exakt ett år sen.
För ett år sedan satt jag och var helt slut efter att ha haft en lång dag i skolan, haft informationskväll för niorna och käkat barnpizza med Rebecca och rullat fram efter det.
Jag hade även 5785853475 saker att göra eftersom det var sista året på IB.

Iår bor jag i Uppsala, är sambo, har en liten kattunge, går på Univeristetet och tar det ganska lugnt.
Är dock galet slut precis som förra året! Fast efter att ha dammat och dammsugit, inte varit i skolan och haft informationskväll ^^

Nu ska jag titta på mer Vänner och känna mig allmänt lat. Och mysa med min kissemisse! :D
PUSS

Han har så söta sov-stilar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: JAPP det är jag! Har väl inte haft nåt å göra och varit extra inspirerad idag xP

2011-11-30 @ 22:38:24
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0