Inskickat (Y)

Skickade in analysen för en stund sedan. Vettefan om de blev nå bra dock.
Får säkert fail grade igen.. Men jag orkar fan inte. Jag är inte ens intresserad av skiten. ORKA. Hoppas på godkänt så slipper jag de sen.

Snart måste jag lägga mig iaf, ska upp typ 06.15 imorrn >.< Åka till stockholm så jääävla tidigt ju. Orka.
Menmen, Anna kommer ju iaf! 
Hon har ju åkt båt nu i två dagar så har inte kunna smsa henne om allt jag blir arg på/funderar på/vill säga. Asirriterande ju! Jättemycket jag velat säga och stört mig på eller så som jag bara velat smsa iväg och fått ett bra svar tillbaka. Anna vet hur hon ska svara hon. 
Aja, får kompensera med skitsnack hela helgen!! :D
Shopping & skitsnack kommer stå på agendan.
Kanske lite träning.
Lite plugg. 
Lite bara vara. 
Vi får se vad som händer (:
Nu ska jag kika på ett avsnitt True Blood innan sovadags!
PUSS

Min lilla Yoshii! (ja det blev Yoshii) :D Kommer hit om lite drygt 1 vecka nu <3
Klickade hem lite nödvändigheter till honom tidigare ikväll också :) Så bara det kommer är vi redo for him to join the family <3 åååh längtar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0