Irriterad..

Ååh vad irriterad jag blir ibland.
Här har man längtat efter kläderna från ellos, så kom dom idag. YEY liksom!
Hämtar ut det, packar upp och provar.
Tröjan, askön, mysig och varm.
Leggingsen, sjukt snygga, skönare än jag trodde och har ett HÅL i ena byxbenet efter sömmen. Typ 2-3 cm stort.
KUL liksom..
Så försöker man göra ett byte på internet, men så är dom ju SÅKLART slutsåld.
Ringer kundtjänst och hör om dom kommer få in fler, men NEJ klart dom inte ska.
ÅÅÅÅH ARG.
Men ska försöka laga hålet, är inte så stort så det boooorde gå. Fast borde be nån som kan sy egentligen, mina lagningar håller ju aldrig.
Fick iallafall 50kr tillgodo för att jag fått en defekt vara.
Alltid någonting.
Men är ändå irriterad.
Blä.
:((((((((
Tröjan är skön iaf (Y)
Olof ville också vara med på bild ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0