Kläder

Här är lite kläder jag köpt under hösten som jag inte vet om jag visat eller inte ^^
Ett vitt & ett rosa likadant linne. 35 kr st. New Yorker.
Rött linne från New Yorker. 140 kr eller nått sånt om jag minns rätt :P
Spetslinne från New Yorker. Minns inte pris :P
Ytterligare ett linne från New Yorker (jag varierar mig!) minns inte pris.

Jeans från (gissa!) New Yorker ;) Minns inte pris ^^ nånstans mellan 4-600 tror jag.

Just nu sitter jag och kollar på mer kläder från Ellos. Jag har fått nått fnatt på att handla kläder :S Får se om jag beställer. KANSKE? ;) Ligger ju i varukorgen, måste bara trycka godkänn beställning ;) 
Trycka eller inte trycka? Återkommer med svaret senare! (jag gissar på att jag kommer falla för frestelsen och trycka..)

Kommentarer
Postat av: Anna

Och du kallar mig shopoholic.. Jag shoppar inte ens hälften så mycket som du gör! :P

2011-11-02 @ 20:53:27
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0