Lagom kul

Kul att när man kommer till skolan så visar det sig att man fattat helt fel och läst fel så den uppsats jag trodde jag skulle prata om inte alls var den jag skulle prata om. KUL. KUL. KUL...
Men tror jag lyckades ordna till det ändå, läste de lite snabbt medans de andra pratade och försökte snabbt hitta lite bra & dåligt med det.
Vettefan hur det gick dock.

Aja, skit i de nu.
Atm håller jag på tvättar. Fyllde jsut 5 maskiner, men måste tvätta en maskin till. Kan ju säga att det är inte bara min tvätt, utan Olofs också x)
5/9 maskiner är stulna av mig iallafall (Y)
Helt enkelt ingen annan som får tvätta idag typ ;)
hehehe. Kuuuul att ha så mycket tvätt. Inte.
Ska snart springa ner och hänga upp och torktumla samt slänga i sista maskinen.

Efter tvätten är klar jag ska jag fan inte göra ett skit. Bara ligga och vara lat.
Så de så.
Btw, har skaffat gymkort för 12 månader framåt! Så nu blir det träna och bli lite fit ^^
Slänger upp lite bilder från halloweenfesten i lördags när jag kommer ihåg de :)
Puss
Sneak peak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0