Lööööördag & Annas födelsedag :D

IDAG FYLLER ANNA ÅR!!!!!!!!!! :D
19 bast ;D WOHO!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! :D

Återigen, stooooooort Grattis till världens bästa Anna <3!

I övrigt så ska jag som ni kanske förstår åka och fira Anna lite idag :)
Ska hämta Erik & Ell i Ljusdal för dom ska också dit. 

Sen ska jag till farmor på släktmiddag för min gammelmorfar fyllde 85 igår, samt så fyller min ena farbror år idag.
och så är det ju fars dag imorrn.
Menmen, nu ska jag dra mig mot duschen och göra mig redo för en dag med massa mumsigheter och födelsedagsfirande! :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiii tack! :D söööt! <3

2011-11-12 @ 12:38:07
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0