Måndag (igen!)

Shit vad tiden går fort. Redan måndag igen ju!!
Om en vecka ska jag tatuera mig.
Om två veckor har vi missen här.
Hoppas lite på att tiden kommer fortsätta gå fort, och att snön håller sig booorta.

Idag är det mycket som ska hinnas med :)
Ska åka på gymmet om en liten stund och vara duktig, sen ska jag på seminarium vid 13.
Efter det måste jag hem och plugga, skriva min analys och läsa lite mer.
Och runt halv sju kommer bäst Elin och Mathias på middag! :D
Tur jag handlade igårkväll ^^.
Ska bli så mysigt! :))
Nu ska jag göra mig klar!
PUSS
Ge gärna mer namnförslag, och jag glömde visst nämna att det är en hane. Så ge gärna förslag på namn till en hane :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gutta

Nisse

Nomy

Orvar

Ludde

Lutte



lite halvtaskiga namn men det är väl några förslag iallafall :D

2011-11-14 @ 16:13:40
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: O

Vad sägs om.. J'zargo ?

2011-11-15 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0