Måndagsplugg

Eller sista minuten plugg kanske? x)
Har en inlämning kl 0800 imorrn bitti, så läre skriva klart det ikväll (tur man började i tid, eller så gjorde man ju inte det (A)) så jag får sova lite imorrn.

Anyways, dagen i korthet.
Klev upp runt 10 och tog de lugnt, åt frukost och kollade lite Hem till Gården.
Sen tog jag bussen till stan och hade pre-seminar för morgondagens seminarium. 
Kom hem runt strax före 15-tiden och nästan direkt så dök Anette (svärmor ;P) upp :) 
Pratade och umgicks lite med henne, tills hon skulle åka och hämta upp Olof från skolan. 
Nu håller hon så snällt på att göra mat till oss medans jag och älskling pluggar.
Verkligen snällt! :))

Yoshii har varit lite ensam hemma idag också, men det har gått bra. Så himla fin & duktig kisse :)
Busig är han dock. Klättrar lite på mig och Olof, lite klös på soffan och sånt, men de går väldigt bra måste jag säga. Just nu ligger han och är helt otroligt söt i soffan :) gullpluppen <3

aja, nu får min pluggpaus vara slut. Har fortfarande minst 953 ord till att skriva x)
Ska knäppa lite kort på sånt som är nyinköpt sen samt slänga upp nån bild på Yoshii tänkte jag, bara jag blir klar med pluggandet!
Tills dess får ni leva med en gammal bild.
PUSS


Kommentarer
Postat av: elin hedblom :)

elintensiva.blogg.se

2011-11-28 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0