Mörkret faller

Usch vad det blir mörkt fort..
Ogilla.
Var duktig och sprang/gick/crosstraina en hel del på gymmet idag :) Riktigt svettigt blidde jag!
Lunchade sallad med min underbara pojkvän<3
Var på föreläsning, fast lyssnade inte så noga xD
Nu sitter jag på min plats i soffan (snart kommer det vara mitt rumpavtryck här, jag svär!) och ska försöka plugga lite :)
Men tvn är ju igång, så får se hur bra det går xD
Måste läsa lite, så kanske ska börja med det. Har ju en del att läsa ikapp nu..
Och sen kan nån please bara göra min äckelanalys? Vore helt okej.
Menmen.
Ska väl ta tag i allt nudå.
PUSS
Sydde ihop hålet på dom här idag också! Syns inte ens att det var ett hål enligt Olof ^^ WOHO! Jag kan sy ihop ett hål ^.^

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: PRECIS! Det var läsarbild jag var ute efter men jag kom inte på det xP

2011-11-08 @ 23:25:04
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0