Myslördag

Idag kommer bli en mysig lördag tror jag.
Shopping med Anna och sen lite bak & hemmamys.

Igår efter att Anna kommit gjorde vi mat direkt, sen glodde vi på True Blood typ hela kvällen. SÅ bra <3
La oss runt 12tiden och snacka massa skit, jag somnade som en stock sen. Så jävla trött.
Somnade tydligen till lite då och då när Anna prata också x)

Just nu sitter jag och har tråkigt, Anna & Olof sover medans jag har varit vakne 1 ½ timme. Ovanligt att jag vaknar först. Eller inte.
Ska nog gå in på banken och fixa med lite räkningar så det bara kan dras när det kommer pengar igen. 
Kommer vara fattig tjej nästa månad, menmen. Sånt är livet.
Nästa helg får jag iaf hem min lilla misse, som ska heta Yoshii :D
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0