Nerviiiiiis

Ååh jag e så nervös.
Som om det inte räckte med att jag var nervös innan presentationen vi hade idag.
(jag stammade och hackade mig fram som vanligt.. menmen, gjort nu iaf!)
Får typ veta om jag klarat analysen eller inte idag också.
Om jag får ett mail nu i eftermiddag så betyder det att jag inte har klarat mig, och måste göra om nånting till på fredag. Om jag inte får har jag klarat mig.
SÅ NERVÖS.
Om jag får ett mail kommer jag seriöst smälla av.
Typ dö.
Kollar mailen typ var tredje sekund.
USCH.
Nu måste jag kolla på nånting för att glömma bort mig lite. Nya Greys kanske? ^^
PUSS
BTW! Kläderna jag beställde från Ellos i onsdagskväll (bland annat denna) har redan kommit :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0