Nytatuerad!

Äntligen hemma efter en låååång dag.
(jag vet att klockan bara är typ 17, men iaf!)
Var på föreläsning mellan 10-11, måsta gå ifrån den sen för att ta mig till Årsta och 4-ever tattoo :)
Sen var det bara att lägga sig på britsen och bli plågad.
HUA, vad ont de gjorde frammåt slutet. Höll på avlida lite.
Sparkade runt som fan med benen xD
Första 1½ timmen gick jättebra och kändes inte så farligt faktist, men sen.. Fyyyfan. Så jävla ont.
Får skylla mig själv (Y) 
Men jättebra blev de iaf! Gryyymt nöjd :D
Så fin :))
Nu ska jag försöka diska och lite sånt efter helgens påhitt, slänga i mig lite cheesecake som blivit över (A) och sen försöka se vad jag missat att plugga i helgen.
PUSS

Så sere ut! :D

Kommentarer
Postat av: linnea

fett coooolt :D

2011-11-21 @ 23:08:03
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0