Score

Satt på facebook och klurade lite (jaa, de går bra för mig att plugga, I know) och såg att folk pratade om att tentareslutatet för juridiken kommit ut!
Med dunkande hjärta (alltså shiiit vad hårt de dunkade) loggade jag in och hämtade filen. Letade reda på mitt nummer och... GODKÄNT! Så jääävla nice. 15 poäng, katjiiiing. var 4½ poäng från VG, 5½ över G så känner mig riktigt nöjd (: Verkade inte vara så många som inte klarat sig dock.
Som jag fattade de så fick jag även godkänt på mitt PM, men ska undersöka den saken närmare imorrn då jag ska hämta ut det :)


Har gjort lite av analysen iallafall, håller på med de sista jag ska ändra nu (eller ja, de sista jag orkar och fattar hur jag ska ändra) samt kikar på lite julklappar åt familjen. Har hittat både mammas och pappas julklapp nu iaf (Y) Alltid nånting! Så har jag ju en del av älsklings julklapp fixad också. Måste komma på nått mer till han bara.
Måste mest komma på till syskonen och så nu. Fast först och främst måste jag komma på vad min bror ska få i födelsedagspresent. Han ville ju inte berätta vad han ville ha förutom crosskläder med foxmärke xD 
Söt unge. Får försöka klura ut de lite. 

Nu ska jag försöka göra lite mer på analysen innan jag tänker lägga mig och kolla på True Blood (Y)
PUSS
Sötbror <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0