There is nothing to tell

Har nyss kommit hem från skolan och stan.
Hade föreläsning mellan 10-13 sen gick jag lite på stan för att leta en födelsedagspresent åt lillebror :)
Hittade de också, så nu är de fixat (Y)
Köpte även toapapper (behövligt, eftersom det var i princip slut) och lite kattmat så vi har det när lilla Yoshii kommer hem med oss på söndag :)

Nu har jag också tagit helg iallafall, är ledig imorrn då vi bestämde oss för att ha vårat pre-seminar på måndag istället. Så imorrn ska jag bara ta det lugnt tänkte jag! Kanske åka till stan och kika på nått trevligt, fanns ju BHar för 49 kr på Lindex (Y) Får se om jag orkar.
Annars blir det bara ta det lugnt, packa lite och göra sig klar för att åka till Järvsö. Är galet trött.
Hoppas att min gullegubbe (Olof alltså) kommer hem snart, är så kramig just nu.
aja, ska glo på tv och lite sånt nu.
PUSS

pluppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0