Tisdag & ledig

Idag äe jag ledig!
Alltid skönt att vara ledig, speciellt efter man haft ont i nacken hela dan igår och inte gjort nått produktivt.
Ska nog ta mig en tripp mot ICA och se om det ligger en vårdcentral där nånstans, enligt google maps ska de de så ;)

Men för att börja dagen lite lugnt ska jag glo på lite serie (A)
Hahaha :)
Men efter de ska de bli hårdplugg med analys. 
Sen vårdcentralen.
Och tillsist läsa.
Bra plan!
Men dags att ta tag i dagen!
PUSS
Saknar mina söta pluttar <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Alltså, varför står det att det är "Anna" som har kommenterat på min blogg och inte My? x)

Men ja, det hade iaf vare skiitkul om vi gjort ddet tillsammans tror jag med! :D

2011-11-15 @ 10:30:01
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0