Tjur-nacke

Min nacke är nog den dummaste nacke som finns.
Den bestämmer sig alltiiiiiiiiiid för att göra ont när det inte alls passar.

Blev inge middag med bästa idag, eftersom min jävlacpäckelnacke bestämde sig för att göra ont så inihelvete.
Kul.
Jag som var astaggad på att träffa Elin & Mathias och göra gomat.
Neeejneeeej.
Här ska vi jävlas.
Inge pluggande har det blivit heller, tur jag har ganska ledigt den här veckan ändå.
Har legat sen jag kom hem vid 14.30...
Sovit en del, gråtit en del, varit bitter en del osv.
Nu sitter jag i soffan och blir omhändertagen av min fina pojkvän som är bäst.
Han lagar mat åt mig nu eftersom jag är hungrig.
Bäst eller vad? <3
Nu ska jag pussa lite på honom tror jag.
PUSS

Vi får ta de till veckan då <333333

Kommentarer
Postat av: Linnea

skaffa ett sånt där nackstöd man sätter runt nacken :) brukar bli lite bättre då när min pappa har ont i nacken !

2011-11-14 @ 22:09:22
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0