Torsdagen den 17 november

Det blev gymmet för mig i förmiddags iaf (Y)
Pluggade lite, gjorde klart en grej, måste bara kika igenom en eller två grejer till nu.
Stekte lite fläsk så jag hade matlåda också.
Sen drog jag till gymmet och körde 41 min crosstrainer. *klapp på huvudet*
Sen satt jag på "seminarium" där vi såg en dokumentär om vägen till Irak-kriget samt efteråt diskuterade det i olika aspekter. Lite småintressant iaf. Inte de roligaste dock.
Ikväll ska jag sitta tills jag blir klar med min jääääääääävla analys (jag hatar den.) och sen blir det sängen tidigt. Ska åka till Stockholm 07.30 imorrn för nått med skolan. Så trött jag kommer vara...
Aja, nu måste jag pluuggga!
PUSS

Imöra dyker den här bruden upp också! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: haha ja!

vi ska sälja dekorationsord först och främst sen får vi se vad vi utökar med :)

2011-11-17 @ 19:26:47
URL: http://egenkontroll.blogg.se/
Postat av: Sara

Kan inte du fota när du är på gymmet och lägga upp olika övningar du gör? :D tycker det är sån bra pepp!

2011-11-21 @ 21:29:09
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0