Trööööött.

Är så jäkla trött alltså.
Upp 6.15, åka till station och sen på tåget till stockholm och armemuseumet.
Där lekte vi "minister for a day" (more like half-day) och fick vara minsitrar för olika påhittade länder som låg i ett område. Var riktigt roligt faktiskt! :) Var helt värt att åka dit faktiskt.
Efteråt sprang jag och Anna runt inne i museumet och letade en mikro att värma våra matlådor i. Dom var jättesnälla inne på en resturang där och värmde åt oss. 
Efter att vi fått i oss mat gick vi mot stan och jag letade mig (och notera leta, det tog säkert 40-50 min) till Elins jobb! Pratade och kramades med henne nån minut innan det var dags att leta mig tillbaka till station.
Tog första tåget hem och nu ligger jag i soffan, helt slut som människa.
Om en timme eller så ska jag väl möta upp Anna också som ska vara här <3 
Blir nog fint!
Nu ska jag viiila!
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0