Tröttisen

Jösses vad tröttis man blir av att ligga och bli plågad i tre timmar. Man får ju vara glad för att det blir ett bra resultat iaf! ;)
Är iallafall gryyymt trött just nu. Så sjukt trött.
Ska snart lägga mig tänkte jag, vettefan hur jag ska lyckas somna dock (iof brukar de inte vara nå problem, men iaf!) .. Jag somnar liksom ALLTID liggandes på höger sida och nu har jag tatuerat mig där, så kommer säkert inte kunna ligga på den sidan. Hmmm.. Får hoppas de går bra ändå och att mina superskills i att somna på 3 minuter funkar som dom ska ;)

Imorrn är det komma-ikapp-dag som får gälla för min del. Måste läsa kapitel 4-7 i en skolbok och sen skriva en 2500 ord lång written assignment på den till på tisdag kl 8.00. Så läre väl ta tag i de i guess.
Har dessutom föreläsning mellan 13-15. Skönt att kunna få sova lite imorrn bitti iaf!
Men läre väl vakna runt 9 som vanligt.
Nu ska jag ta en sista titt på min finafinafina tiger och sen lägga mig och sova lite :)
PUSS

Modellbilden och resultatet :) 
(vet att ni redan sett resultatet, meeeeen den e ju så fin <3 ;P)
Blev det likt?
Personligen älskar jag den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0