Uppsala nästa.

Hejsan! :)

Gårdagen var supermysig!
Åkte till Anna, fikade, pratade, umgicks.
Åkte med Ell och Erik till Johan och kikade på kattungar och hittade min misse<3 Ska hämta om två veckor! :D
Åkte sen till farmor och åt god middag, firade gammelmorfar och farbror som fyllde år. 
Hade en trevlig dag med andra ord! :)

Så nu ska jag bli kattägare också! :D
Så himla söt misse! 
Längtar tills jag ska hämta honom!
Måste ju komma på ett namn också :o
Får klura lite. Förslag??

Vid 12.19 åker jag tillbaka mot Uppsala, skönt att komma hem i tid :)
Så nu ska jag packa och äta lite innan de e dags att fara (Y)
PUSS
Dålig bild, men svårt att få en bra bild på en livlig liten kattunge x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det en hona eller hane? :)

Evert

Henry

Voldemort



Elvisa

Skrotan

Berit

Doris



hihi ;) :D <3

2011-11-13 @ 12:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0