Yoshii är här!

Nu har vi hämtat lilla Yoshii! :)
Sitter i soffan med honom bredvid mig nu! Mys!
Hundarna är lite läskiga men Mira verkar vara okej ändå.
Men imorrn ska han ju följa med till sitt nya hem i Uppsala med oss! :D
MYS!

Har iallafall blivit lite shopping i Hudik också :)
Mamma köpte en sportBH och ett par träningsbyxor åt mig i julklapp, asbra! :))
Sen införskaffade jag mig ett par vinterskor för 1200 kr.. fast mamma betalade iallafall 400 av de. Men fortfarande dyra skor. Men har ju iallafall lite varmare skor som är skönare än uggs nu ^^
Nu måste jag ta och plugga lite, har ju en uppsats att göra på 1500-2000 ord till på tisdagmorgon.
Så ja, uppdaterar lite mer nått tag! :)
PUSS

Fixar lite nyare och finare bilder sen när vi kommer hem ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0