You'll never make it on your own

Sitter på soffan och är allmänt lat & tjock.
Käkade pizza till middag, så gott. 
Latat mig på soffan sen jag kom hem.
Ska läsa lite skolbok dock, måste göra de.... USCH.
Är så lat. Trött, lat och törstig på juice vilket vi inte har hemma. 
Blä. Men ska läsa, jag ska. Faktiskt.

Men imorrn kommer det iallafall pengar<3 Så nice, är urfattig just nu.
Dock kommer det dras typ hur mycket som helst i räkningar, men kommer nog klara mig okej ändå.
Ska iallafall åka in till stan imorrn och kika om en Bh jag kikade på idag finns kvar samt på en eller två tshirtar jag vill ha på new yorker x) Får se hur det slutar. Men nå överdrivet handlade ska de inte bli.
Måste ju skaffa julklappar till folk först innan jag kan spendera allt på mig ;) och så var det ju de där med mat också.
Och kattmat x) iih vill ha min misse <3 
aja, nu ska jag läsa! 
PUSS

Älskar min bubbe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0