Åh muffins <3

Jag har bakat muuuffins :D
Gottgottgott.
Är jättesugen på att baka massamassamassa.
Fast de blir nog inte idag. Eller imorrn.
Kanske till helgen.
Eller nästa vecka.
Vi får se antar jag. 
Men baka mer ska jag göra! :D
Blir nog en del bak till Halloweenpartyt ;)
Hihi godsaker <3

Har varit lite halvdålig på att plugga idag. 
Läste igenom det jag skulle till juridiken iallafall :)
Men har inte blivit nå uppsats.. Men får bli imorrn!
Massa mer uppsats får det bli nu, måste ju vara klar nästa vecka!!!
Men nu ska jag snart se på film med älskling, bara han spelat klart nån gång x)
Pussss
Förra gången vi gjorde muffins (: Blev inte riktigt såhär många den här gången dock :P

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha vadårå? :D (A)

2011-10-17 @ 21:27:13
URL: http://annasbasement.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag hatar att baka nu för tiden. Blir så jäklarns mycket disk. :S Haha! :)

2011-10-17 @ 22:24:09
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0