Bajs

Min nacke är bajs.
Har varit sen i tisdags också..
Har inte megaont, som jag brukar.
Men det har varje dag sen i tisdags gjort ont till och från, och det är extreeeemt jobbigt ändå.
Kan det bara ge sig nångång...
Orkar inte ha ont. 
Har varken tid eller lust.
Som lite tröst tänker jag ligga på soffan och glo på senaste Greys-avsnittet.
Värt.
Köpte 2 linnen idag, en rosett att ha i håret och ett tackkort.
Inge annat viktigt tror jag.
Linnena kostade 35kr styck så tyckte de va värt (Y) 
Rosett-hår-grejen kostade 50 kr, men ska ha den till halloween så (:
Påtal om Halloween måste jag skicka efter min dräkt. Hmmm.
Får göra det sen.
Nu ska jag nämligen glo på Greys och tycka synd om mig själv.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0