Cause it's friday, friday!

Äntligen freeeeeedag.
Vissa veckor är så jobbiga.
Denna vecka har varit otroligt jobbig.
Men nu är den nästan slut :)
Går i skolan 10-15 och ska försöka skriva ut mitt PM på juridiska biblioteket och lämna in det.
Sen måste jag tillbaka hem och packa ihop och äta nått lite snabbt, för vid 17.19 åker mitt tåg mot Hälsingland!
Blir lite körlektioner imorrn förmiddag sen får vi se.
Ska nog till pappa iallafall och träffa sötaste syskonen.
9årskalas för lillasyster på söndag :)
Kommer tillbaka till Uppsala nån gång på måndag. Får se när.
Antagligen nån gång på eftermiddagen.
Men nu måste jag dra till skolan.
PUSS
Inte långt kvar nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0