Fiiinfiint (Y)

Känner mig lite glad just nu!
Fick hem Scar Tissue boken (på svenska men bättre än inget!) från Nathers fina kompis Sara! :D SÅ SNÄLLT!
Jag är klar med mina intervjuer för evighetersevighet (eller ja, tills dom behöver hjälp med nått annat, men nu ska jag fan inte jobba på bra länge. PLUGGA)
Jag är klar med mitt PM.
Jag har införskaffat födelsedagspresent åt min söta lillasyster.
Jag har en fin pojkvän som kom och mötte mig på stan för att skaffa presenten.
Jag ligger på soffan med duntofflor och mysig tröja bara för att jag kan.
Känns bra.
Dessutom gjorde Linnea mig så glad när hon imorse var så glad för att jag tipsat "Modell-för-en-dag" (där jag knäppte mina fina bilder) om henne (: Känns bra att det uppskattas :D
Känner mig helt enkelt nöjd just nu.
Även om jag imorse/halva dagen var aspissed, så gick det över (:
FAN. Kom på att jag måste springa och tvätta juu.. BAJS.
Aja, får hoppas nått är ledigt.
PUSS
Me like!

Kommentarer
Postat av: Sara

Varsågod! :) Den låg ju bara här och samlade damm, så då kunde ju du lika gärna få den. :) Men som sagt, engelska versionen är nog bättre.

2011-10-07 @ 11:02:01
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0