Frickin Finally Friday!

ÄNTLIGEN FREDAG!
Vaknade typ 8.30 eller nått, låg vaken ett tag, somnade om och vaknade 10.40. Hehe.
Såå skönt att sova <3 Däremot är jag extra trött bara för att jag somna, men så får man vara på en fredag!
Nu ska jag skriva klart min analys och sen SKICKA in. ÄNTLIGEN!
Sen blire städa toaletten och småstäda lite i rummet.
Nödvändigt? Ja.
Sen måste jag nog jobba lite eftersom idag och söndag är typ enda dagarna jag kan.
Möjligtvis lite imorrn på dagen, vi får se vad som händer.
Blir till Flogsta ikväll också, halloweenfest hos Jessica (:
Skönt!
Blir nog inte där superlänge eller superfestar, men läre åka dit iaf! :)
Imorrn däremot blire aspartaj här, hoppas fortfarade att alla kommer, men de ska nog bli bra!
Nu måste jag skriva klart.
PUSS
Lekte lite med camens funktoner x) asfult :D
Aja, sååhääääär pigg känner jag mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0