Halloweeeenkläder - check!

Har införskaffat mina halloweenkläder nu!
Både till fredagen och lördagen ;D (28 och 29 oktober)
Kommer bli en grym helg!
Taggar som faaan just nu!
Är så glad att det ska bli Halloweeeen på riktigt!
Visserligen ska jag inte vara direkt läskig, men askul ändå!
Jag gillar min dräkt ^^
Känner nästan att jag måste prova smink snart :o
Hihihi, kanske ska sätta mig och kolla igenom sånt nu?
Tjaa.. har inget bättre för mig ;) xD
Anyways, vi var på IKEA också. Köpte krokar till badrummet, lampa till sovrummet och ett lock att ha i micron. och batterier.
Så käkade vi på IKEA också, samt var på City Gross.
Mycket mer än så var det inte. 
Men är fett nöjd med min halloweendräkt, så nu taggar jag som fan!!!
Hihi ;D
PUSS
Älskling på RHCP :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0