Höst & regn

Idag är det sånt där riktigt bajs-höst-väder.
Mulet, regn, grått, tråkigt, kallt.
USCH.
Ge mig lite sommar och värme, tack.
I övrigt har jag fortfarande tusenmiljoner saker att plugga (eller ja.. typ 3-4 saker) och det är asdrygt.
Förbereda sig för seminarium, läsa, läsa, läsa, skriva uppsats, plugga till tenta, läsa, läsa, läsa. Blä.
Men efter nästa vecka boooooooorde det lugna ner sig liiite.
Äntligen snart slut på ena kursen (även om jag önskar att det var den andra kursen som var slut egentligen).
Lite lugnare iaf. S-K-Ö-N-T.
Vill bara bli KLAR med jävla äckeluppsatsen. Den är tråkig, lång och dryg. BLÄ.
Men det är sjuuukt mycket kvar att göra. Får försöka bli klar den här veckan iallafall så jag kan fokusera på tentan till veckan. man kan ju drömma iallafall?
Menmen.
Nu ska jag göra mig nån lunch, är galet hungrig.
Senare i eftermiddag blire juridikseminarium (Y) Får väl se hur de går.
Meeen PUSS på er <3
*hej random bild*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0