I can see!

Jag kan se!
Nathers har nämligen klippt min lugg ^^
Så sköööönt! :D
Idag blir det juridik från 12-16 (2 timmar på ofvandahls innan seminariumet)
Sen blir det till Norrlands biblioteket och försöka låna om en bok.
Sen hem och skriva PM.
Sååååå kul.
Just nu håller dom på tapetsera om i vardagsrummet iallafall, trevligt trevligt! 
Så vi sitter i köket med våra datorer och är osociala med varandra ;)
Ska ta och göra mig klar strax och sen åka in till stan.

Vill bara påpeka att världens sötaste lillasyster fyller 9 år idag! :D
Stoooort Grattis till bästa Amanda <3
GRATTIS <3 :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Aha okej! :)

tack för att du uppdaterar mig om saker om universitet och sånt ;)

2011-10-04 @ 14:48:04
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0