KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRKORT

Ja som ni kanske förstår av titeln, så tog jag körkort idag :D
Sååå awesoooome.
Var jävligt nervös innan, sov inte sådär superbra på natten heller.
Men efteråt skjutsade farfar mig till Järvsö och så fick jag ta mammas bil :)
Åkte till Hudik och var med Anna :D
Åkte in till Hudik & käka lite pizza och hämtade upp Ell & Sofi (:
Sen for vi tillbaka till Forsa en snabbis och sen åkte jag hem.
Hann inte vara där så jättelänge, måsta hinna med ett tåg hem vid 16.19 från järvsö nämligen.
Men lite trevligt hann vi ha ;D
Och blir nog mer eftersom nu kan jag köööööööra hur mycket jag vill ^^
Bara jag har en bil ofc.
Men nu är jag hemma i Uppsala med älskling och ska kolla på film snart :)
Imorrn blir det RED HOT CHILI PEPPERS på Globen ;)
SÅ GRYMT DE KOMMER BLI.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! :)

2011-10-11 @ 18:02:50
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0