Let's get it started in here

Är sjuuukt trött.
Sov rätt dåligt inatt, nån fick nått ryck att gå i sömnen inatt så jag vaknade och var tvungen att rädda skrivbordet från att bli flyttat och tippat xp
Så imorse när jag skulle upp och iväg vid 9 orkade jag inte. Sov vidare istället. Lite paus får man ta ibland.
Vid halv 1 drog jag iväg till stan, hämtade en bok på Norrlands som jag behöver till Freds och konfliktkunskapen, hämtade ut mitt nationskort, fast jag får ett nytt om nån vecka eftersom jag gick med i Stocken efter att kortet från Norrlands beställdes.
Sen satt jag på Juridiska från 13-17 och skrev på mitt PM. Fick ihop 3 sidor (ska vara 3-5) så känner mig rätt nöjd. Måste bara tvinga Olof att läsa det en gång.
Kom hem typ nyss, har pratat lite med bästa Elin (: Blir nog eventuellt en dejt med henne nästa vecka! :D
Men snart blir det ICA och sen måste jag plugga ännu mer. 
SEN ska jag ta det så himla lugnt det bara går.
TRÖÖÖÖTT.
Puss
Snyggingen själv! (elin alltså;P)

Kommentarer
Postat av: elin

kärlek!

2011-10-05 @ 22:43:02
URL: http://elieen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0