Massage & plugg

Har haft en rätt lååååång dag.
Klev upp strax före 8, åkte till skolan, slutade 10, gick till biblioteket och satt och skrev.
Klockan närmade sig 12, gick till stället jag skulle få massage, fick massage (fy fan vad hon tryckte ut knutar och mördade min nacke, men det vare värt!) gick sen till China Garden och åt lunch med älskling & Victor (:
Gick tillbaka till biblioteket, satt där till typ strax före 17 när jag höll på törsta ihjäl, åkte hem.
Sen dess har jag suttit hemma och typ pluggat så mycket jag kunnat med alla världens distraktioner.
Finns lite fööör många distraktioner.
Har iallafall lyckats skrapa ihop lite nu, så har bara sista delen kvar att skriva nu, 2 sidor till ungefär alltså.
Men dom kommer jag skriva efter tentan på torsdag för nu måste jag plugga till den!
Blir väl torsdag natt typ xP

Imorrn kommer även min finaste Elin och hjälper mig att plugga/umgås :D <3
SÅ FINT <3
Nu ska jag tare lite lugnt innan jag ska sova (sov skitdåligt inatt...)
Puss
Imorrn ska jag klicka hem den här vackra saken också!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhh jag vill också klicka hem! Tror fan jag ska köpa den lila imorrn.. :D

2011-10-25 @ 01:41:42
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0