Muffinsbak (igen)

Har suttit typ hela dan med den där jävla analysen och som vanligt inte kommit nånvart...
Nu har jag gett upp för dagen och gjort muffins istället.
Provade göra chokladsmörkräm också, får se om den blrv nå bra dock :P
Nu ska muffinsarna bara svalna så jag kan lägga på den och se om det blev okej eller inte xD
Blir lite vin och lugnt nu bara. Orkar inte plugga mer just nu.
Hoppas alla ni har en trevlig kväll! :)
Jag har haft en otroligt seg dag, men tänkte ha en lite mysigare kväll :)
Blir nog film, muffins & vin ;D
På måndag har jag bokat en massage också! Fett skööööönt! (: ska bli sååå skönt att få en riktigt massage. Värt.
Puss
På tisdag när man får pengar kanske man råkar klicka hem denhär? ;)
Knappt 300 kr liksom med frakt! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

HÅLL IN SHIFT! Så blire mellanrum :D

2011-10-22 @ 22:14:32
URL: http://annasbasement.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0