PM-dags!

Har haft en lång dag i skolan.
Hade två föreläsningar i Freds och Konfliktkunskap mellan 9-13.
Sen hade jag Juridik mellan 14-16 och sen satt jag kvar till typ 17 och pluggade lite.
Åkte till stan och köpte linvätska.
Kom hem för typ 30 min sen och nu ska jag skriva PM.
Måste vara klar på fredag och har inte ens börjat >.<
Skriva som en tok hela veckan med andra ord.
Läser man 200% så gör man... Snart snart snaaaart (27/10) är jag klar och går ner till 100% iaf.
Kommer kännas som jag inte har nått att göra då typ x)
Eller det kommer det säkert göra, men ändå.
Men nu måste jag tag i mitt liv (läs: PM)
Puss
Tiiiiiiger (((:

Kommentarer
Postat av: alexandra

Shiit 200 % ?!:o

2011-10-03 @ 18:39:54
URL: http://atypi.blogg.se/
Postat av: Linnea

ja, har du "onormalt" mycket plugg för att gå på universitet eller är det så jobbigt som det verkar? :D

2011-10-03 @ 21:00:05
URL: http://egenkontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0