Red Hot Chili Peppers

Konserten igår var helt otroligt bra.
Så jävla bra.
Jag dör lite över hur bra den va.
Dom lät bra, spelade grymt bra låtar, mixade massa gamla och nya låtar, bra ljusshow, bra allt!
Är helt otroligt nöjd och lycklig!
Verkligen helt otroligt bra var det!
Lägger upp lite bilder (fick inte många bra dock) och kanske nån video sen.
Filmade rätt många låtar, men såklart på sista låten så dog batteriet fast jag hade laddat fullt innan..
Men men, fick en hel del bilder/videos iaf! :D
Kommer leva länge på att ha sett dom! 
Kommer dom till Stockholm igen, räkna med att jag är där! :D
SJUUUKT BRA!
Önskar lite att jag kunde gå ikväll också..
Menmen, nu måste jag plugga!
Puss

PS: Dom är låtarna spelades (Y) Dog lite på typ allihop!
SETLIST

Monarchy of Roses
Can't Stop
Charlie
Otherside
Look Around
Breaking The Girl
The Adventures of Rain Dance Maggie
Right On Time
Throw Away Your Television
Under the Bridge
Did I Let You Know
Pea
Factory of Faith
Higher Ground 
Californication
By the Way

Encore:

Chad & Mauro Jam
Freaky Styley
Dani California
Soul to Squeeze
Give It Away
Final Jam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0