Saturday

Lördag! :D
Underbaaart.
Sov länge idag, ända till 10.30 och ändå la jag mig typ 23 igår. Galet. Trött tjej här eller?
Idag är det plugga som gäller. Fast ska även hinna med att åka till IKEA och jobba.
Så blir till att köra stenhårt nu.
Ska börja på min 8-12 sidor långa uppsats som ska in den 28/10.. Dan efter jag har tenta i Juridiken ofc.
Så den veckan blir tuff, men den helgen blire dubbla Halloween-party istället! ;) Niiiiice de :D
Men det är två veckor kvar tills dess, så nu blir det till att skriva på som fan ett tag, försöka bli klar så fort som möjligt och sen fokusera på tentan den 27e.
Men nu måste jag ta tag i uppsatsen!
PUSS
Mina otroligt snygga syskon från när jag var där förra helgen :)
Gulligaste killen <3
Amanda vart nog less på att jag skulle knäppa massa kort x) Men den där tröjan fick hon av mig i födelsedagspresent :) Samt en kofta.
I tisdags när jag var med bästa Elin i Stockholm :) Hon gömde sig bakom sin feta mobil ;)
RED HOT CHILI PEPPERS <3
RHCP <3333
Vill se dom igen<333

Kommentarer
Postat av: elin

hihi jag såg ju nästan söt ut!!! ;)

2011-10-17 @ 14:01:08
URL: http://elieenh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0