Seg söndag

Kom nyss upp ur sängen x)
Låg och dråg mig från typ halv 11, ville inte kliva upp :P
Men måste man, så måste man.
Nu ska jag nämligen jobba och få det klart, sen skriva ännu mer analys som inte kommer nån vart.
Måste fan bli klar senast imorrn så jag kan plugga till tentan sen.
Men imorrn ska jag iallafall sätta mig på DH-biblioteket och nörda.
Fast ska ju få massage också ;)
Men ska faaaaaaan bli klar senast imorrn, annars kommer inte mitt liv fungera.
Känns dock inte riktigt som en analys utan mer som att jag skriver ner konstiga saker bara..
Aja, de får bli som de bli, måste jag komplettera får det väl vara så..
Måste ju klara tentan på torsdag iaf, 15 poäng liksom :S
Menmen, måste ta tag i jobbet nu!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0