Segaste söndagen eveeeer

Idag har varit en så sjuuukt seg dag.
Blev iallafall klar med jobbet rätt fort (:
Sen dess har jag suttit och försökt skriva min jävla analys (ja, jag vet att jag tjatar i den), men inte kommit speciellt långt. Har dock lyckats skriva några meningar till (Y) Alltid nått.
Hade hoppas på att min bästa Evil Twin (aka Elin) skulle hinna kika förbi här innan hon skulle tillbaka till Sthlm, men det hann hon inte :(
Men ska däremot leka lite med henne tisdag-onsdag :D Eller ja, hon kommer typ få hjälpa mig att plugga, men vi träffas iallafall ^^
Sen ska hon med å partaja i helgen också såklart (Y)

Nu måste jag väl fortsätta vara oproduktiv på analysen.. Men imöra ska de tamefan bli mycket gjort(!) (man kan hoppas xp)
Just nu taggar jag iallafall att äta Lasagne som älskling håller på gör nu, han e så underbar <3
PUSS
Har inte orkat luggen idag, så blidde diadem (Y)
Övre bilden: Så känner jag över min analys
Nedre: Gjorde ett tappert försök att vara söt, vettefan om jag lyckades dock xD
Och jag vet att min cam suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0