Slut i huvudet

Är man lagom slut i skallen eller?
Satt ungefär 4 timmar och försökte skriva de där jäävla tenta-uppgifterna.
Men tror iaf jag fick ner det som var viktigt.
Hoppas verkligen jag blev godkänd! 
Annars dör jag faktiskt lite inombords.
Ikväll önskar jag att jag kunde gå ut och bara glömma mitt liv lite, meen nejnej.
Jag måste skriva klart min analys nu innan kl 13 imorrn.
Hittills, sen jag kom hem från tentan, har jag ätit pizza och varit trött.
Kikat runt lite på kläder och sånt.
Klickade hem en mysig tröja och ett par leggings från Ellos ^^ hihi (:
Känns dock som jag måste skriva lite analys nu, så jag kan sova lite längre imorrn. 
Så jävla trött människa jag är.
Imorrn ska jag dessutom försöka ta mig till city gross, städa toaletten samt göra mig redo för en halloweenfest i Flogsta :) 
Nu måste jag sluta skjuta på att skriva...
PUSS
Vad tycks? :))))

Kommentarer
Postat av: elin

FIIIIIIIIIIIIINT :D:D::DD

2011-10-31 @ 23:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0